Електронне самоврядування
  • Головна
  • Послуги у Харкові
  • Наші кроки до електронного урядування
    • Єдиний реєстр актів міської ради
    • Карта звернень громадян у Харківську міську раду
    • Електронний документообіг
    • Міська диспетчерська служба
    • Інформаційна система містобудівного кадастру
    • Електронне робоче місце депутату
    • Електронний виконком
    • Погляд в майбутнє
  • Послуги громадянам
  • Послуги підприємцям
  • Форми електронного урядування
  • Нормативна база
Сайт знаходиться на реконструкції
Електронне самоврядування

Погляд в майбутнє

В найближчому майбутньому планується продовжити кроки до електронного урядування із застосуванням найновіших інформаційних технологій.

В першу чергу необхідно підвищити якість надання соціальних послуг населенню. А саме надати можливість оформлення субсидій, запису до дитячих садків, шкіл та інші послуги за допомогою інформаційних технологій, в тому числі веб-технологій на мобільних додатків для популярних операційних систем.

Цим кроком буде досягнуто:

  • підвищення рівня обслуговування громадян;
  • зниження фактів корупції при особистих зустрічах;
  • скорочення часу на оформлення тієї чи іншої послуги.

Одним з наступних кроків потрібно створити систему електронних платежів за комунальні послуги. Таким кроком буде значно полегшено можливість сплати комунальних послуг населенням територіального органу.

Цим кроком буде досягнуто:
  • підвищення рівня обслуговування громадян;
  • скорочення часу на сплату послуг;
  • збільшення кількості своєчасних платежів.

Наступними кроками необхідно створювати різноманітні реєстри суб’єктів та об’єктів територіальної громади зі всіма необхідними характеристиками (мешканців, підприємств та підприємців, доріг, будинків, інженерних мереж та ін.) на базі єдиної системи містобудівного кадастру.

Цим кроком буде досягнуто:

  • створення можливості якісного планування розвитку міста;
  • зниження кількості аварійних випадків на об’єктах територіальної громади;
  • можливість отримання різноманітної інформації щодо об’єкту в найкоротші терміни.

В подальшому потрібно розширювати кількість адміністративних послуг та підвищувати їх якість. Необхідно створювати в центрах надання адміністративних послуг робочі місця для профільних спеціалістів (Держземагенства, міграційної служби, соціальної служби та ін.)

Цим кроком буде досягнуто:

  • розширення кількості послуг Єдиного вікна;
  • зниження фактів корупції при особистих зустрічах у кабінетах чиновників;
  • підвищення якості і швидкості надання адміністративних послуг.
Наші контакти:
місто Харків, проспект Науки, 38, 6 поверх, офіс 618
Телефон: 760-71-00
Факс: 760-71-03
Пишіть нам
  • Головна
  • Послуги у Харкові
  • Наші кроки до електронного урядування
    • Єдиний реєстр актів міської ради
    • Карта звернень громадян у Харківську міську раду
    • Електронний документообіг
    • Міська диспетчерська служба
    • Інформаційна система містобудівного кадастру
    • Електронне робоче місце депутату
    • Електронний виконком
    • Погляд в майбутнє
  • Послуги громадянам
  • Послуги підприємцям
  • Форми електронного урядування
  • Нормативна база