Електронне самоврядування
  • Головна
  • Послуги у Харкові
  • Наші кроки до електронного урядування
    • Єдиний реєстр актів міської ради
    • Карта звернень громадян у Харківську міську раду
    • Електронний документообіг
    • Міська диспетчерська служба
    • Інформаційна система містобудівного кадастру
    • Електронне робоче місце депутату
    • Електронний виконком
    • Погляд в майбутнє
  • Послуги громадянам
  • Послуги підприємцям
  • Форми електронного урядування
  • Нормативна база
Сайт знаходиться на реконструкції
Електронне самоврядування

Електронні послуги для громадян

Відправити звернення через Карту звернень громадян у Харківську міську раду

«Карта звернень громадян у Харківську міську раду» надає вільний доступ до звернень, що надійшли у Харківську міську раду від громадян з 2015 року. За умовчанням карта відображає інформацію за поточну добу, але ці умови можливо змінити на формі «Фільтр».
Звернення задля зручності розташовані на карті Харкова. Ті звернення, що неможливо розташувати на карті Харкова, містяться у віконці «Не має на мапі».
Сервіс має форму «Відправити звернення». Повідомлення з неї надійде до системи документообігу Харківської міської ради як звернення через електронну пошту.
Сайт працює за цим посиланням.

Публічна інформація

Відправлення запиту на доступ до публічної інформації
Для відправлення запиту на доступ до публічної інформації та подальшого отримання такої інформації необхідно заповнити форму за посиланням. Порядок розгляду запитів на публічну інформацію, інструкцію щодо процедури подання запиту на інформацію та порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію доступні за наступними посиланнями:
  • Інструкція щодо процедури подання запиту на інформацію
  • Порядок розгляду запитів на публічну інформацію
  • Порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів

Надання нормативно-розпорядчої документації

Надання копій рішень сесії Харківської міської ради та виконавчого комітету Харківської міської ради.
Для отримання доступу до нормативно-розпорядчої документації Харківської міської ради необхідно перейти за посиланням та зареєструватися (авторизуватися) в системі.
Надання завірених копій рішень сесії Харківської міської ради та виконавчого комітету Харківської міської ради.
Для отримання завірених копій нормативно-розпорядчої документації Харківської міської ради необхідно заповнити форму за посиланням.

Запис до електронної черги Центру надання адміністративних послуг

Запис до електронної черги Центру надання адміністративних послуг.
Для запису до електронної черги Центру надання адміністративних послуг необхідно перейти за посиланням та зареєструватися (авторизуватися) в системі.

Запис дитини у дитячий навчальний заклад

Для запису дитини у дитячий навчальний заклад міста необхідно перейти за посиланням.

Видача довідки про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб

Довідка видається в Центрах надання адміністративних послуг районів Харкова. Для отримання інформації щодо послуги перейдіть за наступним посиланням.

Виборцю: Особистий кабінет на сайті Державного реєстру виборців

У особистому кабінеті виборця Ви можете дізнатися, чи включено Вас до Державного реєстру виборців та перевірити, чи правильно вказано у Державному реєстрі виборців Ваші прізвище, імя, по-батькові та виборчу адресу.
Докладнішу інформацію дивись за посиланням.

Виборцю: Включення виборців до Державного реєстру виборців

Послуга: якщо особа виявила, що вона не включена до Державного реєстру виборців, вона може за власною ініціативою звернутися щодо свого включення до реєстру.
Офіційний сайт: Державний реєстр виборців.
Вартість: безоплатна.
На підставі нормативного акту:

  • Закон України „Про Державний реєстр виборців”.
Здійснюється: органом ведення реєстру за місцем проживання на території України — тобто у відділах ведення Державного реєстру виборців Адміністрацій районів м.Харкова.
Перелік необхідних документів:
  • заява затвердженого зразка;
  • паспорт або тимчасове посвідчення громадянина України — для пред’явлення при поданні заяви;
  • копія паспорту або тимчасового посвідчення — додається до заяви.
У разі постійної незмозі пересуватися самостійно — відомості про постійну нездатність виборця пересуватися самостійно зазначаються у заяві, яка подається разом з документом, що підтверджує відповідний факт.
Особі, яка є військовослужбовцем строкової служби, для подання такої заяви надається відпустка на строк, достатній для звернення до органу ведення Реєстру.

Термін надання: від 3 до 5 робочих днів.
Порядок отримання: У разі включення виборця до Реєстру орган ведення Реєстру надсилає на виборчу адресу виборця повідомлення про його включення до Реєстру.
Докладнішу інформацію див. на сайті: Державний реєстр виборців

Виборцю: Перевірка власних даних у Державному реєстрі виборців

Виборець може особисто звернутися з письмовим запитом до органу ведення Реєстру за своєю виборчою адресою щодо змісту його персональних даних у Реєстрі, пред’явивши паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (якщо особа недавно набула громадянства України).

Виборець, постійно не здатний пересуватися самостійно, може уповноважити на таке звернення іншу особу.
Докладнішу інформацію щодо контролю за даними дивись за посиланням.

Виборцю: Внесення змін персональних даних виборців до Державного реєстру виборців

Кожен виборець у разі зміни його персональних даних, може особисто звернутися до органу ведення Державного реєстру виборців відповідно до своєї виборчої адреси із заявою про внесення змін до його персональних даних у реєстр.

Вартість: безоплатна.
На підставі нормативного акту:
  • Закон України „Про Державний реєстр виборців”.
Здійснюється: за виборчою адресою (або у разі зміни саме виборчої адреси — за новою) до Відділу ведення Реєстру виборців у Адміністрації району міста.
Виборець, який постійно не здатний пересуватися самостійно, може уповноважити на подання такої заяви іншу особу.
Виборець, який проживає чи перебуває за межами України, звертається із заявою до відповідної закордонної дипломатичної установи України, яка невідкладно передає заяву разом з документами (їх копіями), що додаються до неї, органу ведення Реєстру в Міністерстві закордонних справ України.
Перелік необхідних документів:
  • заява затвердженого зразка;
  • паспорт — для пред’явлення при поданні заяви;
  • належним чином засвідченні копії документів, що підтверджують зміну персональних даних — додаються до заяви.
Термін надання: від 3 до 5 робочих днів.
Докладнішу інформацію див. на сайті: Державний реєстр виборців

Виборцю: Тимчасова зміна місця голосування

Якщо виборець у день виборів не може перебувати за зареєстрованим місцем проживання, то для того, щоб проголосувати, він може тимчасово змінити місце голосування (виборчу дільницю) у органі ведення Державного реєстру виборців.

Для виборців, виборча адреса (зареєстроване місце проживання) яких знаходиться на території Автономної Республіки Крим та міста Севастополя, Донецької чи Луганської області, встановлено особливий порядок тимчасової зміни місця голосування: документи, які підтверджують необхідність тимчасової зміни місця голосування, такі виборці можуть не додавати до заяви.
Порядок тимчасової зміни місця голосування виборця без зміни його виборчої адреси дивись за посиланням.

Видача паспорта громадянина України особам, які досягли 16-річного віку

Заява подається разом з необхідними документами (заявою, свідоцтвом про народження та двома фотокартками розміром 3,5 х 4,5 см) до територіального підрозділа Державної міграційної служби України за місцем проживання. Для отримання інформації щодо послуги перейдіть за наступним посиланням.

Наші контакти:
місто Харків, проспект Науки, 38, 6 поверх, офіс 618
Телефон: 760-71-00
Факс: 760-71-03
Пишіть нам
  • Головна
  • Послуги у Харкові
  • Наші кроки до електронного урядування
    • Єдиний реєстр актів міської ради
    • Карта звернень громадян у Харківську міську раду
    • Електронний документообіг
    • Міська диспетчерська служба
    • Інформаційна система містобудівного кадастру
    • Електронне робоче місце депутату
    • Електронний виконком
    • Погляд в майбутнє
  • Послуги громадянам
  • Послуги підприємцям
  • Форми електронного урядування
  • Нормативна база