Електронні послуги
Центр надання адміністративних послуг (3)
Запис до електронної черги Центру надання адміністративних послуг.
Для запису до електронної черги Центру надання адміністративних послуг необхідно перейти за посиланням та зареєструватися (авторизуватися) в системі.
Отримати консультацію.
Для отримання консультації від Державних адміністраторів Центру надання адміністративних послуг необхідно перейти за посиланням.
Нам важлива Ваша думка.
Для висловлення своєї думки щодо роботи Центру надання адміністративних послуг, заповніть форму на сторінці.
Перелік структурних підрозділів Харківської міської ради
Адміністрація Шевченківського району (13)
Видача довідки про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб
Довідка видається в Центрах надання адміністративних послуг районів Харкова. Для отримання інформації щодо послуги перейдіть за наступним посиланням.
Включення виборців до Державного реєстру виборців
Вартість: безоплатна.
На підставі нормативного акту:
- заява затвердженого зразка;
- паспорт;
- належним чином засвідченні копії документів, що підтверджують зміну персональних даних.
Здійснюється Підрозділом: Відділ ведення Державного реєстру виборців.
Порядок отримання: Відповідь або повідомлення в письмовій формі.
Внесення змін персональних даних виборців до Державного реєстру виборців
Вартість: безоплатна.
На підставі нормативного акту:
- заява затвердженого зразка;
- паспорт;
- належним чином засвідченні копії документів, що підтверджують зміну персональних даних.
Здійснюється Підрозділом: Відділ ведення Державного реєстру виборців.
Порядок отримання: У разі внесення змін персонального даних до Реєстру орган ведення Реєстру, який вніс зміни, письмово повідомляє про це виборця, йому надсилається повідомлення про включенння до Реєстру.
Підготовка матеріалів з питань нагородження представників району Почесними грамотами і відзнаками Харківської міської ради і Харківської обласної державної адміністрації
Вартість: безоплатно.
На підставі нормативного акту:
- Положення про Почесну грамоту Харківської міської ради;
- Положення про Почесну грамоту Харківської обласної державної адміністрації, Подяку голови Харківської обласної державної адміністрації та цінний подарунок (годинник) голови Харківської обласної державної адміністрації;
- Положення про Почесну відзнаку Харківської обласної ради „Слобожанська слава”.
- клопотання про нагородження;
- відомості про виробничі, наукові, державні, виробничі, військові, спортивні, творчі та інші досягнення працівника (колективу), що стали підставою для порушення клопотання за підписом керівника установи підприємства, організації;
- біографічна довідка, в якій зазначаються відомості про попередні відзнаки і заохочення, засвідчена підписом керівника відповідного органу, підприємства, установи, організації та скріплена печаткою.
Підрозділом: Відділ організаційної та кадрової роботи.
Підготовка наказу про нагородження представників району Почесною Грамотою Адміністрації Шевченківського району Харківської міської ради
Вартість: безоплатно.
На підставі нормативного акту:
- Наказ голови адміністрації району „Про Почесну Грамоту Адміністрації Шевченківського району Харківської міської ради” від 11.02.2011 №16/1.
- клопотання про нагородження;
- відомості про виробничі, наукові, державні, виробничі, військові, спортивні, творчі та інші досягнення працівника (колективу), що стали підставою для порушення клопотання за підписом керівника установи підприємства, організації;
- біографічна довідка, в якій зазначаються відомості про попередні відзнаки і заохочення, засвідчена підписом керівника відповідного органу, підприємства, установи, організації та скріплена печаткою.
Підрозділом: Відділ організаційної та кадрової роботи.
Оформлення заяв до паспортного столу про реєстрацію/зняття з реєстрації/ місця проживання (стосовно осіб, що проживають в будинках індивідуальної забудови)
Вартість: безоплатно.
На підставі нормативного акту:
- Закон України „Про свободу пересування і вільний вибір місця проживання в Україні”;
- Положення про паспорт громадянина України, затверджене Постановою ВРУ від 26.06.92 №2503-ХІІ;
- Положення про сектор по роботі з органами самоорганізації населення, затверджене наказом голови Адміністрації району від 08.04.11 №25/1.
- паспорт,
- будинкова книга,
- правовстановлюючі документи на будинковолодіння (документ, підтверджуючий право користування жилим приміщенням в будинку приватного сектору (у разі необхідності).
Підрозділом: Сектор по роботі з органами самоорганізації населення.
Оформлення заяв до паспортного столу про одержання паспорта (стосовно осіб, що проживають в будинках індивідуальної забудови)
Вартість: безоплатно.
На підставі нормативного акту:
- Положення про паспорт громадянина України, затверджене Постановою ВРУ від 26.06.92 №2503-ХІІ;
- Положення про сектор по роботі з органами самоорганізації населення, затверджене наказом голови Адміністрації Шевченківського району від 08.04.11 №25/1.
- свідоцтво про народження,
- будинкова книга,
- правовстановлюючі документи на будинковолодіння (документ, підтверджуючий право користування жилим приміщенням в будинку приватного сектору (у разі необхідності);
- документи, що підтверджують обставини, які обумовлюють необхідність обміну паспорту, видачу нового.
Підрозділом: Сектор по роботі з органами самоорганізації населення.
Надання довідок про реєстрацію місця проживання (стосовно осіб, що проживають в будинках індивідуальної забудови)
Вартість: безоплатно.
На підставі нормативного акту:
- Житловий кодекс УРСР;
- Закон України „Про свободу пересування і вільний вибір місця проживання в Україні”;
- Правила обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов, і надання їм жилих приміщень в Українській РСР.
- заява,
- паспорт,
- будинкова книга,
- правовстановлюючі документи на будинковолодіння (документ, підтверджуючий право користування жилим приміщенням в будинку приватного сектору (у разі необхідності).
Підрозділом: Сектор по роботі з органами самоорганізації населення.
Затвердження списків громадян, які мають право на одержання приватизаційних паперів
Вартість: безоплатно.
На підставі нормативного акту:
- Закон України „Про приватизацію державного житлового фонду”;
- Положення про Порядок складання і уточнення додаткових списків громадян, які мають право на одержання приватизаційних паперів, затверджений рішенням ХМР від 18.05.11 №276/11.
- заяву про розгляд та затвердження додаткового списку,
- додатковий список у трьох екземплярах, складений уповноваженими підприємствами, установами та організаціями, за встановленою формою,
- довідку з попередніх місць проживання (після 1992 року) щодо відсутність вказаних в додатковому списку громадян в списках на отримання приватизаційних паперів,
- завірену копію свідоцтва про народження дитини (для новонароджених),
- довідку про набуття громадянства (для громадян, що набули громадянство України).
Термін надання: протягом 3 робочих днів.
Підрозділом: Сектор економічного розвитку.
Узгодження режиму роботи для одержання дозволів на розміщення і відкриття магазинів, об’єктів громадського харчування для суб’єктів підприємницької діяльності
Вартість: безоплатно.
На підставі нормативного акту:
- Закон України „Про місцеве самоврядування в України”;
- Закон України „Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності”;
- Закон України „Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності”;
- Декрет Кабінету Міністрів України „Про місцеві податки і збори”;
- Положення про сектор підприємництва та споживчого ринку, затверджене наказом голови Адміністрації Шевченківського району від 08.04.11 №25/1.
- заява встановленого зразка,
- облікова картка (видається для заповнення),
- свідоцтво про реєстрацію,
- статут (для юридичних осіб),
- податкове свідоцтво,
- свідоцтво про право власності на приміщення),
- договір оренди (у випадку суборенди – згода власника приміщення),
- дозвіл МНС,
- дозвіл СЕС (для громадського харчування і торгівлі продуктами),
- дозвіл РВВС (для роботи вночі),
- договір на вивезення ТБО.
Підрозділом: Сектор підприємництва та споживчого ринку.
Реєстрація книг скарг та пропозицій споживачів
Вартість: безоплатно.
На підставі нормативного акту:
- Закон України „Про місцеве самоврядування в України”;
- Закон України „Про захист прав споживачів”;
- Положення про сектор підприємництва та споживчого ринку, затверджене наказом голови Адміністрації Шевченківського району від 08.04.11 №25/1.
- Дозвіл на розміщення і діяльність об’єкта споживчого ринку.
Підрозділом: Сектор підприємництва та споживчого ринку.
Розгляд та погодження звернень суб’єктів підприємницької діяльності щодо продовження термінів дії договорів оренди земельних ділянок для розміщення МАФ
Вартість: безоплатно.
На підставі нормативного акту:
- Закон України „Про місцеве самоврядування в України”;
- Закон України „Про оренду землі”;
- Земельний кодекс України.
- заява встановленого зразка,
- свідоцтво про реєстрацію суб’єкта діяльності,
- ордер на МАФ (з відмітками про сплату),
- договір оренди земельної ділянки,
- договір на вивезення ТБО,
- договір на прибирання прилеглої території (у випадку відсутності – договір про закріплення прилеглої території для прибирання).
Підрозділом: Сектор підприємництва та споживчого ринку.
Узгодження відключення житлових будинків від мереж центрального опалення і гарячого водопостачання
Вартість: безоплатно.
На підставі нормативного акту:
- Правила користування приміщеннями житлових будинків;
- Порядок відключення окремих житлових будинків від мереж централізованого опалення та постачання гарячої води при відмові споживачів від централізованого теплопостачання, затвердженого наказом Мінбуду від 22.11.2005 №4 (зі змінами);
- Положення про управління комунального господарства, затверджене наказом голови Адміністрації Шевченківського району від 08.04.11 №25/1.
- заява;
- протокол загальних зборів мешканців будинку щодо створення ініціативної групи з вирішення питання відключення від мереж ЦО і ГВП та прийняття рішення про влаштування у будинку системи індивідуального або автономного опалення.
Термін надання: протягом 15 календарних днів.
Підрозділом: Управління комунального господарства.
Адміністрація Київського району (1)
Видача довідки про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб
Довідка видається в Центрах надання адміністративних послуг районів Харкова. Для отримання інформації щодо послуги перейдіть за наступним посиланням.
Адміністрація Слобідського району (1)
Видача довідки про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб
Довідка видається в Центрах надання адміністративних послуг районів Харкова. Для отримання інформації щодо послуги перейдіть за наступним посиланням.
Адміністрація Холодногірського району (1)
Видача довідки про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб
Довідка видається в Центрах надання адміністративних послуг районів Харкова. Для отримання інформації щодо послуги перейдіть за наступним посиланням.
Адміністрація Московського району (1)
Видача довідки про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб
Довідка видається в Центрах надання адміністративних послуг районів Харкова. Для отримання інформації щодо послуги перейдіть за наступним посиланням.
Адміністрація Новобаварського району (1)
Видача довідки про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб
Довідка видається в Центрах надання адміністративних послуг районів Харкова. Для отримання інформації щодо послуги перейдіть за наступним посиланням.
Адміністрація Індустріального району (2)
Відправлення запиту на доступ до публічної інформації
Для відправлення запиту на доступ до публічної інформації та подальшого отримання такої інформації необхідно заповнити форму за посиланням.
Видача довідки про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб
Довідка видається в Центрах надання адміністративних послуг районів Харкова. Для отримання інформації щодо послуги перейдіть за наступним посиланням.
Адміністрація Немишлянського району (1)
Видача довідки про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб
Довідка видається в Центрах надання адміністративних послуг районів Харкова. Для отримання інформації щодо послуги перейдіть за наступним посиланням.
Адміністрація Основ'янського району (1)
Видача довідки про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб
Довідка видається в Центрах надання адміністративних послуг районів Харкова. Для отримання інформації щодо послуги перейдіть за наступним посиланням.
Департамент адміністративно-господарської діяльності
Департамент бюджету і фінансів
Департамент державної реєстрації юридичних та фізичних осіб-підприємців
Департамент містобудування, архітектури та генерального плану (3)
Рішення міської ради про встановлення обмеження щодо земельної ділянки (її частини) комунальної власності територіальної громади м. Харкова у вигляді земельного СЕРВІТУТУ, СУПЕРФІЦІЇ для надання її у користування
Послуга надається в Центрах надання адміністративних послуг Харкова. Для отримання інформації щодо послуги перейдіть за наступним посиланням.
Рішення міської ради про надання земельної ділянки у користування (оренду або постійне користування) або про передачу у власність для БУДІВНИЦТВА (реконструкції, капітального ремонту, технічного переоснащення або реабілітації) ОБ’ЄКТА
Послуга надається в Центрах надання адміністративних послуг Харкова. Для отримання інформації щодо послуги перейдіть за наступним посиланням.
Управління містобудування та архітектури
Висновок про погодження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки (замовник — фізична особа)
Послуга надається в Центрах надання адміністративних послуг Харкова. Для отримання інформації щодо послуги перейдіть за наступним посиланням.
Департамент діловодства (1)
Відправлення запиту на доступ до публічної інформації
Для відправлення запиту на доступ до публічної інформації та подальшого отримання такої інформації необхідно заповнити форму за посиланням.
Департамент житлового господарства (4)
Взяття на облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов
Послуга надається в Центрах надання адміністративних послуг Харкова. Для отримання інформації щодо послуги перейдіть за наступним посиланням.
Видача довідки про перебування у реєстрах громадян, які виявили бажання і мають право на отримання доступного житла
Довідка видається в Центрах надання адміністративних послуг Харкова. Для отримання інформації щодо послуги перейдіть за наступним посиланням.
Визнання громадян наймачами займаної житлової площі після зміни статусу гуртожитку на житловий будинок
Послуга надається в Центрах надання адміністративних послуг Харкова. Для отримання інформації щодо послуги перейдіть за наступним посиланням.
Зміна договору найму (переоформлення особового рахунку) на квартиру
Послуга надається в Центрах надання адміністративних послуг Харкова. Для отримання інформації щодо послуги перейдіть за наступним посиланням.
Департамент охорони здоров’я
Департамент земельних відносин (6)
Відправлення запиту до Департаменту земельних відносин на доступ до публічної інформації
Для відправлення запиту на доступ до публічної інформації та подальшого отримання такої інформації необхідно заповнити форму за посиланням.
Порядок розгляду запитів на публічну інформацію, інструкцію щодо процедури подання запиту на інформацію та порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію доступні за наступними посиланнями:
Рішення Харківської міської ради про передачу громадянину земельної ділянки у власність або надання в оренду земельної ділянки для БУДІВНИЦТВА та ОБСЛУГОВУВАННЯ ЖИТЛОВОГО будинку, господарських будівель і споруд
Послуга надається в Центрах надання адміністративних послуг Харкова. Для отримання інформації щодо послуги перейдіть за наступним посиланням.
Рішення Харківської міської ради про надання земельної ділянки у користування (оренду або постійне користування) або про передачу у власність для ЕКСПЛУАТАЦІЇ та ОБСЛУГОВУВАННЯ БУДІВЕЛЬ і споруд (замовник — фізична особа)
Послуга надається в Центрах надання адміністративних послуг Харкова. Для отримання інформації щодо послуги перейдіть за наступним посиланням.
Рішення Харківської міської ради про передачу громадянину земельної ділянки у власність або надання в оренду земельної ділянки для ОБСЛУГОВУВАННЯ ЖИТЛОВОГО будинку, господарських будівель і споруд
Послуга надається в Центрах надання адміністративних послуг Харкова. Для отримання інформації щодо послуги перейдіть за наступним посиланням.
Рішення Харківської міської ради про передачу земельної ділянки у власність та надання в оренду для ВЕДЕННЯ САДІВНИЦТВА (у складі садових товариств)
Послуга надається в Центрах надання адміністративних послуг Харкова. Для отримання інформації щодо послуги перейдіть за наступним посиланням.
Рішення Харківської міської ради про продаж земельних ділянок комунальної власності (замовник — фізична особа)
Послуга надається в Центрах надання адміністративних послуг Харкова. Для отримання інформації щодо послуги перейдіть за наступним посиланням.
Департамент інформаційно-комп’ютерного забезпечення
Департамент комунального господарства (2)
Видача дозволу на перепоховання останків померлого на інше кладовище
Послуга надається в Центрах надання адміністративних послуг Харкова. Для отримання інформації щодо послуги перейдіть за наступним посиланням.
Видача ордеру на видалення (пересадку) зелених насаджень в зоні будівництва (реконструкції)
Послуга надається в Центрах надання адміністративних послуг Харкова. Для отримання інформації щодо послуги перейдіть за наступним посиланням.
Департамент контролю
Департамент культури
Департамент міжнародного співробітництва
Департамент освіти (1)
Запис дитини у дитячий навчальний заклад
Для запису дитини у дитячий навчальний заклад міста необхідно перейти за посиланням.
Департамент організаційної роботи (2)
Надання копій рішень сесії Харківської міської ради та виконавчого комітету Харківської міської ради.
Для отримання доступу до нормативно-розпорядчої документації Харківської міської ради необхідно перейти за посиланням та зареєструватися (авторизуватися) в системі.
Надання завірених копій рішень сесії Харківської міської ради та виконавчого комітету Харківської міської ради.
Для отримання завірених копій нормативно-розпорядчої документації Харківської міської ради необхідно заповнити форму за посиланням.
Департамент по взаємодії з правоохоронними органами та цивільного захисту Харківської міської ради
Департамент у справах інформації та зв’язків з громадськістю
Департамент у справах сім'ї, молоді та спорту (4)
Комітети у справах сім’ї, молоді та спорту по Шевченківському, Новобаварському , Київському, Слобідському, Холодногірському, Московському, Індустріальному, Немишлянському, Основ’янському районах Департаменту у справах сім’ї, молоді та спорту
Видача посвідчення батьків та дитини з багатодітної сім’ї
Послуга надається в Центрах надання адміністративних послуг Харкова. Для отримання інформації щодо послуги перейдіть за наступним посиланням.
Присвоєння спортсменам ІІ та ІІІ спортивних розрядів
Послуга надається в Центрах надання адміністративних послуг Харкова. Для отримання інформації щодо послуги перейдіть за наступним посиланням.
Продовження строку дії посвідчення батьків та дитини з багатодітної сім’ї
Послуга надається в Центрах надання адміністративних послуг Харкова. Для отримання інформації щодо послуги перейдіть за наступним посиланням.
Управління з питань фізичної культури та спорту Департаменту у справах сім’ї, молоді та спорту
Присвоєння спортивних розрядів спортсменам: «Кандидат у майстри спорту України» та І спортивний розряд
Послуга надається в Центрах надання адміністративних послуг Харкова. Для отримання інформації щодо послуги перейдіть за наступним посиланням.
Департамент підприємництва та споживчого ринку
Департамент самоврядувального контролю за використанням та охороною земель
Департамент спортивних іміджевих проектів та маркетингу Харківської міської ради
Департамент будівництва і дорожнього господарства
Департамент інфраструктури
Департамент праці та соціальної політики (8)
Управління праці та соціальних питань
Отримання субсидій
Для отримання інформації щодо отримання субсидій перейдіть за наступним посиланням.
Забезпечення окремих категорій населення технічними та іншими засобами реабілітації
Для отримання інформації щодо порядку забезпечення окремих категорій населення технічними та іншими засобами реабілітації перейдіть за наступним посиланням.
Працевлаштування інвалідів
Для отримання інформації щодо працевлаштування інвалідів перейдіть за наступним посиланням.
Забезпечення санаторно-курортними путівками деяких категорій громадян
Для отримання інформації щодо порядку забезпечення санаторно-курортними путівками деяких категорій громадян органами праці та соціального захисту населення перейдіть за наступним посиланням.
Забезпечення путівками на відпочинок громадян, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС
Для отримання інформації щодо порядку забезпечення путівками на відпочинок громадян, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС перейдіть за наступним посиланням.
Забезпечення санаторно – курортними путівками дітей, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС
Для отримання інформації щодо порядку забезпечення санаторно – курортними путівками дітей, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС перейдіть за наступним посиланням.
Забезпечення забезпечення санаторно-курортними путівками громадян, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС
Для отримання інформації щодо порядку забезпечення санаторно-курортними путівками громадян, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС перейдіть за наступним посиланням.
Надання інвалідам та дітям-інвалідам реабілітаційних послуг у реабілітаційних установах
Для отримання інформації щодо надання інвалідам та дітям-інвалідам реабілітаційних послуг у реабілітаційних установах перейдіть за наступним посиланням.
Департамент економіки та комунального майна (1)
Управління комунального майна та приватизації
Видача свідоцтва про право власності на житло
Послуга надається в Центрах надання адміністративних послуг Харкова. Для отримання інформації щодо послуги перейдіть за наступним посиланням.
Інспекція з благоустрою та екології м Харкова
Служба містобудівного кадастру м Харкова
Комунальні підприємства м.Харкова
Міський інформаційний центр (2)
Відправлення запиту на доступ до публічної інформації
Для відправлення запиту на доступ до публічної інформації та подальшого отримання такої інформації необхідно заповнити форму за посиланням.
Оформлення дозвільної документації на встановлення та розміщення зовнішньої реклами у м.Харкові
Послуга надається у відділі з оформлення документів. Для отримання інформації щодо послуги перейдіть за наступним посиланням.
Підкажіть нам, яку послугу Ви би хотіли замовляти та отримувати в електронному вигляді.