Електронне робоче місце депутату
У 2012 році спеціалістами нашого підприємства було розроблено апаратно-програмний комплекс «Електронне робоче місце депутату», який вже у 2013 році було впроваджено в Харківській міській раді. Перша версія апаратно-програмного комплексу дозволила забезпечити роботу депутатів міської ради без використання паперу на засіданнях сесій та постійних комісій. В 2014 році було розроблено другу версію програмного забезпечення системи, яке відразу було опубліковане в мобільному маркеті AppStore, тим самим стале доступне не лише депутатам, а й усім городянам.
Апаратно-програмний комплекс «Електронне робоче місце депутата» призначений для організації роботи депутатів з використанням сучасного обладнання, своєчасного ознайомлення з проектами рішень сесій через мережу Інтернет та через локальну мережу, підвищення рівня інформованості населення про діяльність депутатів, організації віддаленої роботи з мешканцями нашого міста, а також інформування депутатів про події та заходи, що відбуваються у міській раді.
Роботу системи надано на наступному малюнку:

Автоматизована система призначена для виконання наступних завдань:
- здійснення переходу від роботи з паперами до роботи з сучасними інформаційними пристроями;
- підвищення інформованості населення про діяльність депутата;
- підвищення інформованості депутата про заходи та події в Харківській міській раді;
- забезпечення доступу депутату до бази нормативних документів та їх проектів;
- надання громадянам можливості спілкування з депутатом через мережу Інтернет;
- надання громадянам можливості запису на прийом до депутата через мережу Інтернет.